2012-02-28
 09:35:55

Sa ju det,

Ligger ett stort vitt täcke över Mehede,
Men det är plussgrader idag så det går ju åt rätt håll iaf :)
Ok en timma bär de iväg till Niclas igen. Har haft en vecka med bakslag.
Tränat som jag ska, Men råkat ut inte bara för en, två utan tre snedsteg med knäet så jag är svagare nu än första besöket.
Men hade jag inte belastat rätt, så hade det inte hänt heller. Så jag får väl se det från den ljusa sidan?
Det hade alltså inte hänt om jag inte försökte! 
Tar väl ungefär en timme där och sen kommer jag hem vid 17.30 igen.
Då jäklar ska jag baka klart tårtorna som jag började med igår. Smyg-smakade igår kväll och nu på morgonen.
Heltklart måste de stå över natten för att nå sin fulla potential. Vilken ljuvlig historia. Det bara smälter i munnen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: