2012-02-03
 16:13:26

Röntger Rutger.

Var ju på röntgen i morse.. Tåget var sent så jag var där typ 25 minuter efter utsatt tid. Men ahde ringt och berättat att jag INTE under några omständigheter hinner in till kl 08.00 När tåget avgår 07.59 från Mehedeby.
Hon tyckte jag borde ta det lugnt så klämmer de in mig senare istället. :)
Allt gick smidigt. Gjorde lite ont* när hon skulle vrida benet på mig så bilden blev rak. Men annars var det ett snabbt och smärtfritt* besök. SKuttade genast iväg till engelskan.. Och när läraren gav ut alla rättade läxor som vi fått fram till och med måndags.. så fick ALLA UTOM JAG sina verk tillbaka.. Jag frågade henne vart mitt var?! Hon hade inte fått det... Konstigt. Jag har ju mailat allt!
Så vi gick in på min mail .OCh hon kunde ju klart och tydligt se att det faktiskt var SKICKAT!
Men det var ngt fel på hennes mail så hon får typ hälften av alla sina mail.. :P
Och jag fråt yp fram hälften av allt jag skickar till folk sååå.... Dålig kombo.. Ajaa.. Det var ju inte hela världen. Hon blev glad att jag hade gjort det och att jag agerade iaf :) Istället för att inte säga något och bara vänta. Typ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: