2012-02-27
 13:43:43

OMG!

Det är inte sant!

Där satt jag och snackade om Karma och att livet är väldigt glatt mot mig just nu.


Jag loggar ut från skolans dator och ger mig iväg til stationen för att åka hem.
Då stannar en poliskvinna mig? Jaha tänkte jag, har jag gjort ngt konstigt eller?
Men hon behövde bara lite vägledning till polisstationen. Hon hade aldrig varit i Tierps polishus tidigare.
Eftersom jag nästan var framme vid stationen och jag inte kunde förklara med visa henne vägen frågade jag om det var OK att jag hoppade in och följde med. Det var helt okej.. Tänkte att Nu jävlar missar jag ju tåget, men skit samma. Hon blir glad iaf.
OCH JA! Tåget blev försenat och jag fick skjuts tillbaka oxå! Underbart. Då han jag med tåget iaf! Jag sa ju att livet leker med mig just nu.. Så därför ska jag bejaka alla min intressen och tacka för det jag får!
Nu ska jag laga lite mat och slänga igång en maskin tvätt. Sen får vi se vad som händer :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: