2012-02-12
 12:53:48

:o ?

19 timmar sedan förra inlägget! Det är skamligt. SKAMLIGT!


En av F´s kompisar ringde nyss.. Han undrade om vi hade is på poolen.. Först tänkte jag har var lite konstig som ville bada nu!


Men sen fråga han om det gick åka skridskor på den! Hahah! Thinking outside the box!
Sådant gillar jag. .Varför har vi inte tänkt på det tidigare?! Vi har en alldeles egen isrink på bakisan av huset vintertid!

F har precis kommit hem från en löprunda och själv har jag varit inne och städat. Jag vill inte gå ut i kylan frivilligt ska jag tala om!


Jag är rätt grinig på det viset.. OK om vi hade gått ut med M och grillat, åkt pulka och så.. Men bara en promenad för min egen skull Nej tack! Jag håller mig där jag vet att värmen finns.

Roar mig dessutom med att hänga upp tvätt samtidigt som skurhinken står på vänt. Måste dra en storstädning när de kommer hem så mycket folk ju. Alla leksaerin på M´s rum och alla dammråttor in i dammsugaren.

Var trött redan vid 21 igår men kom ändå inte isäng förens efter midnatt.
vi eldade och hade det mysigt. Sånt tar tid..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: