2012-02-14
 09:16:00

Michel Teló + flera.

I kärlekens tecken kommer här lite sköna låtar!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Killen i videon är inget speciellt. Men på något sätt har han en enorm charm!
Hur han så självsäkert säger att DIG ska jag ha. Självsäkerheten,  Mmmm...
Den går på högsta volymen här hemma just nu! Mitt frikort älskling?


♥En personlig favorit till en mycket speciell person! Du vet vem du är! ♥


Orginalet!! Kom inte och säg att någon annan gjort den bättre då blir jag sur. Jag brydde mig inte om Whitney för två veckor sedan .Varför ska jag börja göra det nu? Det var en tregedi för hennes anhöriga, Inte för mig.


Känner du det samma?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: