2012-02-15
 10:02:52

Men vad tusan!

NÄR ska denna fruktansvärda årstiden (vintern) ta slut egentligen!? JAg trodde ju att våren var påväg i söndags och måndags.. Nu är det yp snöstorm ute! Fy bubblan! 

Det är inte så kyligt. Bara 1,8 minus... Men det blåser ju. Så det känns säkert som 10-15 minus istället.
Jag längtar ihjäl mig till sommaren! Jag vill inte ens titta ut genom fönstret. Jag vill skaffa persienner i hela huset. Dra ner dem. Elda hela vintern lång och när veden är slut och jag ska gå ut för att hämta ny.. Då är det fågelsång. Ljuva dofter och gröna toner ute... Jag vil inte, vill inte vill INTE! Gå ut idag ;( Det är synd om mig.


Tycker oxå det är synd att rumpan är min största tillgång....Ansiktsilder är ju de man gärna lägger upp.. Och jag kan ju inte direkt lägga upp en bild på baken`?? Kan, Kan jag väl. Men vill? Neee Tyvärr....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: