2012-02-16
 07:00:00

Lr Paket.

Godmorgon sömntutor! 

Just ju ligger jag i sängen och ska sova. Kl är inte så mycket men jag är riktigt trött iaf! Imorgon (läs: idag) så har jag ett paket från LR att hämta ut på Ica i Tierp. Hade kunnat hämtat det idag (läs: igår). Men var redan i Mehede då de skicka sms om att det kommit redan.. Ni vet detdär jag skrev om tidigare i veckan? Det har REDAN kommit.. shit vilken service!


Är grymt exalterad över alla fina saker jag kommer få hem! Vilken förmån att jobba med det roligaste man vet! 
Nehe gott folk! Jag hoppas ni får en bra dag.. Jag kommer hem först ikväll då det är heldag på skolan. Vi har dessutom en politiker där i morgon som kommer se över strukturen på VU.  Det kommer pratas om förändringar och om investeraringar. Vi får se om ni som söker till UV nästa termin får möjligheten att ta del av dessa eller om politikerna fortfarande tänker skita i framtiden och bara bry sig om nuet istället?!


Måste ju lufta elementet IGEN! Jag fattar inte att jag inte får bort all luft.. Och JO, Jag vet att man ska lufta minst en halvliter från varje element för att få ut allt.. Men när jag luftat typ en liter från varje.. då vet jag inte vad det är för fel längre.. Kanske är det pannan som är kass?

Ajaa.. jag gör som politikerna.. Tackar för att det funkar just nu å så tar vi det senare då istället! God natt..


Tidsinställt då jag inte har tid att blogga imorgonbitti, jag är varken förvirrad eller galen som går och lägger mig 7 en vardagmorgon... ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: