2012-02-27
 17:21:09

längtar till sommaren.

Åå vad jag längtar till sommaren.

Sola och göra galna lekar till midsommar, 
Bada, Grilla och sitta Heeela natten brevid en eld och bara ha det mysigt.. Gud så jag längtar!
Hade det varit fysiskt möjligt att sitta ute i ett linne coh en filt redan nu så hade jag gjort det. Men då skulle jag nog hamna på akis frammåt natten av hypotermi.

Jag vill ha en murad, spacklad och målad grill. Inte någon gas eller sådan skit.
Eller iof.. Gasol grilalt smakar ju bäst! Men nu tänker jag på designen :p Höhhö! Nördigt.
Om man kunde kombinera de två. En gasolgrilll som ser ut som en murad grill.. Ja det vore ngt.
Eva Solo´s grillar är inget å leka med direkt! Oh så snygga de är!
Isf hade jag gjort precis som på bilden här! Organiserat de så alla kan grilla sitt.

Bildkälla: LÄNK

Kostar ju bara runt 2000 styck, Så jag förstår varför de hoppade soffan och sitter på kuddarna bara ;)
Finns att köpa på Danskdesign LÄNK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: