2012-02-05
 19:37:30

Köttbullar..

Blev varken pizza hamburgare eller Langos :P Vart en spontan tripp till Gävle och storhandla. Slänga lite skräp och när vi kom hem flera timmar senare så var det inte VAD man åt, utan ATT man åt! Och det snabbt!
Så efter att ha packat in maten blev det kötbullar och potatis med sås och lingonsylt! Svensk husman är alltså ruggigt gott det oxå!

Käkar ni svensk husman hemma eller kanske lite emr modern husman? Som kyckling med cocos mjölk och sådana saker?
Fläsk har jag skitsvårt för . Och blodpudding... MEn annars är jag inte så kräsen när det gäller mat tror jag... förutom att den iten får avra torr..
Har varit över hos grannen och läst en massa skvaller om de förra ägarna i tidningen.
Och sen kom hon över ht och skvallrade lite mer! Härlig tant detdär! Hahah.. Tvättäkta skvallertant men änådå på ett bra sätt lixom? LIXOM LIXOM LIXOM.... Blääää<---! Orka typ sig sjärre dah LIXOM?!?!!11



Liten sover och jag ska egentligen sitta och plugga nu. Ville bara skriva av mig lite först :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: