2012-02-15
 10:23:46

Kläderna jag hatar.

Dags att pälsa på sig.. Mössa, vantar, jacak, tröja, täckbyxor, jacka, 

Dra upp dragkedjan och borra ner halva ansiktet i halsduken. Dra ner mössan över andra halvan..
Så bara en smal springa för ögonen exponeras för kylan.
Och trotts alla försök att hålla sig varm är man ändå iskall innan man ens hunnit till stationen. Och när man väl stigit på tåget och värmen börjar leta sig tillbaka, Ja då ska man ut igen till skolan. Och skolan är kall så där blir man aldrig varm. SItter emd mössa på mig och ser otrevligt nonchalant ut. Som om jag bara vill gå därifrån fast FE A+B är de roligaste ämnet och jag egentligen aldrig vill åka därifrån. Jag vill plocka med mig alla hem och förstätta diskutera hela livet...



Ingen speciell låt.. Bara riktigt skön att lyssna på....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: