2012-02-27
 12:28:58

Karma älskar mig!

Just nu pågår en massiv orgie mellan mitt liv och herr karma!

I morse när jag skulle iväg så gick jag av en slump in på UL´s hemsida.
Ngt jag aldrig gör innan jag åker iväg. Då visade det sig att tåget var inställt.
Fiskpudding tänkte jag. Och tog det lugnt ett tag till nästa tåg.
VIsade sig att jag inte alls skulle det tidigare tåget. Tänk om jag stått där ute på perongen och väntat (had eitne avrit någon ide att gå hem igen lixom) Och så hade det visat sig när jag kom till skolan att jag hade tagit ett FÖR tidigt tåg?  Haha. Helt underbart!

Han dock inte dricka kaffe hemma för jag var lat och orkade inte göra ngt.
Men vad händer då? Läraren bjuder på fika, kakor kaffe saft. Mmm så perfekt just idag.
 
Sen då? Mina storslagna tankar bli mer och mer verklighet! Dock vill jag inte berätta innan allt är klart. Annars kör ni väl alla omkring på min cykel med inbyggd gräsklippare innan jag hunnit säga hej.
Men drömmar ska man ha har jag hört ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: