2012-02-04
 20:27:57

Kallt..

Var ju över till svärföräldrarna under hela dagen. Blev sparkåkning. Promenad och massa gd mat! Och trotts röran de hade hemma (renovering) Så känns det ändå hemtrevligt.

Fick hem en held del ved oxå. Vilket var en gudagåva! Det var inte bara kallt här hemma utan SVINkallt när kylan nu tränger sig på . Så att ha en öppenspis för mer än mysfaktorn är nu inte bara någonting jag säger, utan faktiskt gläds åt!
Gladiatorerna på tv. Ngt som jag definitivt inte finner någon tjusning i.  NEe ngn menisnlös film eller riktigt djup dokumentär. Det är så det ska vara tycker jag.. Inget innehåll alls så man slipper engagera sig. Eller så mycket innehåll att det blir intressant!
Ngnstans mittemellan är inte så roligt. Typ sport?! Det måste man hålla koll på om man gillar det... Typ sokusåpor oxå... Men serier som är ett nytt avsnitt varje gång. Eller filmer som slutar när eftertexterna kommer. Det är skönt att "rensa" huvudet emd...
Nu ska jag sitta hela kvällen och njuta av värmen. Sen i morgon bitti, Ska jag och Melwin tända en brasa lagom till frukosten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: