2012-02-11
 16:35:43

Jobbar!

Sitter precis och ringer runt till en massa kunder! Superkul när man haft så mycket inspiration Uppe på lagret i Kilafors!

Som ni säkert förstår är jag hemma igen. Och jag har hunnit med både det ena och det andra. Detta tar tid och går inte på bara 10 minuter. Dock ger det goda resultat såhär i kristider (mina egna kriser såklart)
Och jag ser verkligen FRAM emot att komma ut på dessa visningar!!!!

Underbart! Jag är helt kär i våra nya produkter och måste köpa in flera till mina visningar framöver :D


Det bjöds på Lax paj. Och tacopaj emd korn istället för köttfärs! Mmmm Så goda dessa var. Vi fick fika och ta upp alla problem som vi haft. Vilken förmån vi har att få komma dit och se produktionen IRL! Jag är helt salig över vilka fina saker vi har. Jag har ju definitivt nya förälskelser i kollektionen nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: