2012-02-13
 14:11:44

Inspiration

Igår trilalde jag in på denna fina tjejens blogg!
Detta blev en stor inspiration och i morse så gjorde jag själv samma sminkning fast med lite modifikation.


Är det bara jag som tycker hon är lite lik Lindsay Lohan? (stav)
Snygg är hon iaf och härligt modig som vågar använda färger och mönster på annorlunda sätt!
Ni hittar inlägget bilden är tagen ifrån HÄR
Fannis blogg hittar ni HÄR
Allt öppnas i nya fönster.

Mitt resultat såg ut ungefär såhär!



Som ni ser har itne jag markerat ögonbrynen som Fanni men jag jag blev väldans nöjd ändå! :)
Desutom fyllde jag mina leopard prickar med en guldskimrande skugga ovanpå den ljusbruna. Så det blev en effekt där oxå..

Ja, Jag gick ut så idag!


Fannii

sv: Men vad bra det blev! Vad kul att du gillade den! :) KRAM



PUBLICERAT: 2012-02-13, 16:33:01 | URL: http://fanniies.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: