2012-02-10
 20:25:33

Hemma igen!

Men bara för några timmar. Tidigt i morgon åker jag och teamet upp till Kilafors och lagret! Ska bli så kul att se allt på plats! Lära sig mer om de som jobbar där och så en heldag ihop med mina kollegor! Ser verkligen fram emot det. förutom den tiden vi ska åka då! Får åka hem och lägga mig någon timme innan man kan bli människa igen! Blir en sjukt kort helg...


Har smällt i oss hamburgare och pommes. Någon skiva tomat till Man måste ju vara nyttig nu när man börjat hårdträna! PUuuust! Inga enkla grejjer på sjukgymnastiken må jag lova.
Helt slut och trodde jag skulle dö efter första passet! Fick hem ett helt papper med övningar jag ska göra hemma oxå. Vem tror han att jag är egentligen? Husain Bolt eller?
Jag ska lixom stå på foten. Sen ska jag lyfta hela kroppen genom att gå upp på tå.
Och så ska jag ståoch gunga fram och tillbaka från ena benet till andra. 

Han ville inte gå för fort fram så jag får inte börja med hela trappsteg i träningen. Bara halva.
Får bygga ihop något med brädor eller liknade för telefonblcker har ju ingen liggandes hemma längre...
Så ska jag försöka ta mig upp och ner så stadigt som möjligt utan att benet vinglar...

Så nu ligger jag här och väntar på helkroppsmassage och kanske några värktabletter för träningsverken!
Höhö! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: