2012-02-07
 10:00:23

Full fart!

Liten vaknade redan vid tre i natt.. Efter många om och men så lyckades jag äntligen få honom att somna om ungefär vid 6 tiden. Då sov han till 8 och sen har det varit fullt upp!
Ni vet, det vanliga. Frukost, tvätta, diska, städa.. Osvosv! Sån som vi alla gör. Förhoppningsvis!

Langosen blev Superbra! Och pepparpeppar! Jag blev inte dåligt trots att jag inte gjorde glutenfri deg!

Har ju uppdrag från min chef som jag ska utföra varje dag. Och igår var det på håret att jag inte klarade av det.. Men så sprang jag över till grannen en snabbis så var jag klar sen!

Vi hade ju inbrott på andra sidan gatan förra helgen så igårkväll när vi satt fraför tv:n såg vi hur andra grannens lampa på baksidan började blinka väldigt mycket (sådan som tänds när man går förbi)
Så jag spreng över och kollade att allt stod rätt till.
Visst gjorde det de! Men man kan aldrig vara riktigt säker! Den går tydligen bananas när det blåser ute.
Snart är det dags för Skola och i morgon ska jag in till Gävle och jobba. Typ inget mer speciellt som händer här!
Have a nice day!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: