2012-02-13
 14:20:17

Frysrumpa!

Jag fattar verkligen inte hur jag kan frysa fortfarande? Sitter med full mundering. Och fryser även om jag ätit varm mat och varit hemma i en timme. Det måste ju vara något galet.. Kanske en förkylning eller ngt påväg. Vad vet jag? Jag är ingen allvetare. Och i morse när jag gick till skolan lös solen så vackert att jag hopapde mössan. Det skulle jag itne gjort.. Jag lämngtar så  mycket till värmen att jag tvingar mig själv tro att den redan är här. Kollade inte ens termostaten då jag inte brydde mig om hur kallt det var. I mitt huvud var det varmt ute och kanske är det därför jag inte är varm ännu?!


Victoria & Alice

Fin blogg! :}



PUBLICERAT: 2012-02-13, 14:41:34 | URL: http://victoriaochalice.blogg.se/
Victoria - Foto och Vardagen

jag har lov denna veckan så det är ju ganska awesome :D

bara man gör de så kommer allt gå susen :D



PUBLICERAT: 2012-02-13, 15:00:17 | URL: http://mezei.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: