2012-02-11
 07:36:34

Frukost.

Sitter och käkar havrefras med hallonsylt och mjölk.Trixet är att på havrefrasen att mjukna så man inte river sig på tandköttet. Samtidigt som man inte vill att de ska hinna bli gegga.


Tjejerna kommer om 30 minuter. Jag har inte hunnit med ngt alls! Kaffet är itne klart. Jag har inte sminkat eller kammat håret. Hej trogna mamma tofs. Vill du gör mig följe idag igen?


En gång när min farmor var och besökte mig berättade hon om en sån söt frisyr som alla tjejerna hade som såg ut som rosetter...

Jag tänkte direkt på Ladygaga rosetten Ala Mimmi pigg.
Så jag visade henne den på nätet och hon sa att det itne avr den frisyren som var så söt!
Tillslut en morgon när jag vaknade och satte upp denhär slarviga ovårdade mammatofsen. Sa hon att det var den hon undrade hur man gjorde. 
Jag försökte nog lära henne i en kvar (evighet för mig utan tålamod) Men hon blev så glad när vi lyckades tillslut!

Där ser man oxå att man ska vara glad för det man har. Någon skit är den andres guld.
Jag som inte ens bryr mig om hur jag ser ut på huvudet. Så finns det någon där ute som tycker det är en fin frisyr!

Underbart! Allt och ALLA Kan bli älskade. Och ärÄlskade Glöm inte det mina små hjärtan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: