2012-02-03
 13:44:58

Fredag igen alltså.

Och som vanligt så är jag överlycklig över att sonen kommer hit i kväll!!

Har hunnit med mycket redan så man i lugn och ro kan mysa och göra allt annat än en massa måsten.
SKottat uppfarten åt sambon (hans uppgift, jag avskyr snöskottning) Men gjorde det ändå som den underbara flickvän jag är :) (Mohaha)
Vikt, tvättat och hängt tvätt.
Dammsugit hela huset.
Gjort min arbetsupgift.. DUBBELT!!

Gjort läxor. .Så nu tycker jag att jag har rätt att sätta mig ner och ta en kopp kaffe! Hoppas ju dessutom på att sambon kanske vill tacka mig med typ morötter och gurka i kväll (som man dipopar såklart, jag är ingen jävla häst som blir lycklig för några grönsaker)

Igår var jag förbi ROYAL i Tierp med två från klassen. Och VI har aldrig varit emd om att bli så otroligt illa behandlade av någon som driver ett företag innan. Allting pga en dum princip de kör med där!

Mina klasskamrater tog en fika och jag var bara med som sällskap.. Nee vet ni?? De får bli ett inlägg för sig självt :) Pusspuss..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: