2012-02-04
 10:28:00

En gammal vän.

Jag träffade en gammal vän. En numer bekant på tåget för några dagar sedan.
Trodde jag saknade henne. Men vet ni vad?! Det gjorde jag inte. Känns ju jättehemskt. Men jag har nog på något sätt släppt allt, som hade med den perioden i mitt liv att göra. Var över hos grannen och pratade lite igår en snabbis bara. Hennes kille är ju chef för en i min FEklass. Och när vi tog upp deras butil som exempel så berömde denna killen företaget! WOW!! Sådant gillar vi.. Rätt person på rätt plats! Och de tyckte jag att hans chef skulle få veta så jag trippade över och berättade det :)

Ni förstår. Det är klart att man ska berömma folk om de gör ngt bra! ABSOLUT! Likasom jag gick tillbaka till Smakfullt i Tierp och berättade hur nöjd jag var med chokladfonduen jag köpte för ngn vecka sedan..
Frågade dessutom om de skulle få in samma sort igen. Men det skulle de inte. Ialla fall inte i samma storlek.
Utan en mindre storlek till ett humanare pris. Så det var ju bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: