2012-02-19
 19:45:34

BLOG LOVIN!

Kära kära läsare!
Om ni inte orkar läsa en helt meningslös text där jag i princip bara svamlar så kan ni gå in här direkt.
bloglovin

Om ni däremot orkar läsa en massa svamel först, så står länken även längst ner.. Öppnas i nytt fönster som alltid!

Jag tycker så synd om er när jag inte har en bra uppdatering. Att ni ska gå in här och se att jag ibland inte uppdaterat på länge, Så därför tycker jag att ni borde skaffa er en Blogloving ikon i erat webbfönster.

Det är jätte enkelt!
Bloglovin är ett verktyg som påminner er om när era favorit bloggar har uppdaterat! Det är helt anonymt och ingen kan se om du följer dem. Supersmart om ni frågar mig.
Det har funnit i ånga måander men det är inte förens nyligen jag skaffade ett eget konto. Och det har verkligen sparat tid och irritation genom att man inte behöver undra om man missat ngt. Man får en blå liten ruta med ett vitt plusstecken på. Sen kommer en röd liten ruta med siffra på hur många olästa inlägg man har!
Om ni inte förstår hur man gör så fråga mig bara! Då ska jag försöka göra ett osvamligt inlägg om steg för steg.
FETLÄNK ---> BLOGLOVIN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: