2012-02-18
 14:36:00

BIG brother.

Kära läsare!
för ungefär en månadsen så satt jag som klistrad framför tv:n och väntade på att ovanstående program skulle börja.
JAg ahde längtat hela veckan och hade höga förväntnignar. DÅ upptäckte jag att jag var en månad fel i tiden.. Precis som för dryg 1½ år sedan då jag gick till frisören 1 månad FÖR TIDIGT!
Nu är det ju mycket bättre att vara för tidig än för sen. Men det är fortfarande grymt irriterande.

NU i morgon! Börjar det. Och som ni säkert känner till är den BÄSTA skvallerbloggen CLASSE.

Så ni som inte känner till hans adress.. kommentara så länkar jag.. Den är barnförbjuden så jag vill inte skicka den till ngn minderårig. 

Kommer ni som jag, sitta klistrade varje kväll. Även om klockan är mycket och även om ögonen går i kors bara för att följa ngra helt okända individer som man om tre månader känner utan och innantill?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: