2012-02-26
 19:46:34

Back home.

Så jävla typiskt! Vet ni vad? När jag skulle skriva min resension på engelska novellen så raderade jag hela jävla jobbet PRECIS när jag skrivit sista punkten. Så otroligt typiskt mig.
Och eftersom jag inte skrev i word så gick det itne att få tillbaka! Skit....

Ajaa.. Dagen har varit HUR mysig?

Började ju bra i morse med fantastiskt väder som höll i sig hela dagen.
Idag fick vi en riktig bomb släppt för oss.
Tog en promenad ner till havet.
Diskuterade vilt om vad som ska vara och vad som inte ska vara.
Beslut som kan tyckas svåra att fatta kan plötsligt bli enklare för att man har någon att prata med dem om.
Just nu för tillfället verkar det iaf som om personerna ifråga har bestämt sig för en viss sak!

Efter det så gick jag in till F´s föräldrahem och gjorde min läxa (den som jag råkade radera)
Under tiden så Tvättade F bilen och efter det blev vi bjudna på lite fruktsallad.
När vi var påväg hem skulle även de åka iväg. På hockey så vi följde med dit och kollade när grabbarna spelade!  Svinlaget från Hofors kan ju stanna hemma nästa gång iaf! Ruskigt dåliga spelsinnen har det. Fult spel och dålig attityd.

Efter andra perioden så skulle vi åka hem men blev bjudna på pizza istället.
Världen är allt bra liten oxå för F träffade på en gamal bekant där.


Har ju börjat gå upp så innihelvete i vikt så att käka pizza dagen efter att man käkat 3 olika sorters friterad ost med feta dipper kanske inte var det ultimata? Men så gjorde jag iof 100 rygglyft och situps i morse oxå så det är nog ändå inte Heeeeeelt fel va? Höhö. ska köra 100/dag av varje nu fram till sommaren, Ihop med benträningen så lär det ju ge ngt resultat iaf. Vi får se... Nu ska jag dricka kaffe och hänga tvätt, Sen är det Årets första veckofinal! WOHOO! Hörs i morgon sötnosar :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: