2012-02-09
 21:37:46

ÄNTLIGEN LUGN OCH RO!

Pust. låt mig göra detdär en gång till!
Pust...
Ögonen går inte ens längre i kors utandet har blivit någon form av barnklotter. Blinkar extra länge för att orka hålla dem upp bara en liiten liiiten stund till!
Idag var det fullt ös igen. Dagis. Skola, skjukgymnastik, skola, dagis, jobba, MAT, Jobba..
Ja jag är precis färdig med dagens sista jobb!
En telefonkonferans som blev gästad av en kvinna vid namn Sofie.
Handlade om målinriktning och drivkraft. Ingen kommer dit man vill utan att käpa för det.
Bilder på mig från telekonferensen...



Sliten, trött, arbetandes och i sin nya underbara tröja!
(Har telefonen på högtalare liggandes i fönstret om ni undrade)

I morgon är det hemstudier. Ni vet vad jag känner för det! Men oacsett om jag tycker det är pissigt och totalt förnedrande att behöva plugga hemma när man aldrig tar med sig jobben hem (Inte jag iaf) Så tycker jag det är tusen och åter tusen gånger bättre än att stiga utt 05.30 för att hinna fram och tillbaka till dagis i -20 grader. Bara för att vara på skolan 08.30. Vem har jag att skylla förutom mig själv??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: