2012-02-13
 13:46:02

Äntligen hemma.

Det tråkigaste med skolan är att man måste dit ALLA veckodagar fast man bara har 6 lektioner. Det hade varit så mycket bättre att ha två dagar i vekan som var fullproppade. Det hade sparat så jäkla mycket tid resor, resekostnader. Osv osv.!
Men nu har jag ju istället möjligheten att fokusera på en lektion i taget så det är lite hugget som stucket.
Iaf så fick jag tillbaka min inlämningsuppgift idag! Tja?!? Vad sak man säga? JAG ÄR GRYM!
Vi får dem inte betygsatta ännu. Men det räckte med hennes kommentar för att veta att det jag gör faktiskt är rätt! Och att jag inte går åt fel väg! Istället ska jag läsa en novell nu som jag har 3 veckor på mig att lämna in.

Är ni som mig där? Att ju mer tid man har, ju längre tid tar det? Skulle jag lämna in den nu på fredag hade jag nog redan läst novellen på vägen hem...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: