2012-02-03
 16:08:55

AAaaaIIIIIiiiiIIIIiiii!!!!!!!!!!!!

Herre min gud min skapare, Mitt alsmäktige, Om du nu finns. Varför i hela fridens namn lägger du då en spindel i min säng?!??!?!?!??


Jag har inte sett sååå många spindlar här som jag förväntade mig. De förra ägarna sa ngt om att de hittade några varje dag.. ?!? Huu.. Neee Inte så ofta har jag sett dem. Men idag såg jag två! TVÅ på samma dag. En han tyvärr undan. Den andra som var i sängen lyckades jag dock slänga i soptunnan... Mosad såklart så den itne krälar ur!
Nu är det faktiskt så att mosa en spindel är oerhört jobbigt för mig.. Jag får dåligt samvete för stackarn som egentligen inte gjort mig ngt. (förutom att skrämma halvt ihjäl mig!)
Men när han är i min säng??? DÅ MÅSTE OHYRAN BORT!
Jag får se det från den ljusa sidan.. Vi har ett friskt hus och spindlarna håller ju de andra småkrypen borta :)
Dessutom har vi bara dendär söööta sööta arten av spindlar. Alltså inte den farligare sorten som jag ahde i mitt flickrum.
Dessa är små och typ hoppar fram när man försöker mosa dem... Den andra sorten jag hade i mitt flickrum i källaren var riktigt vider! Stora och trodde att de skulle kunna fightas med mig? Nejnej! Jag ahde ju tuffa lillebror som alltid efter mitt avgrundsvrål kom ner och skrattade åt mig innan han fångade dem.. Vissa gånger kunde jag ju se att han oxå tyckte det var lite otäckt. Men vad gör man inte för sin storasyster :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: