2012-02-07
 19:46:53

A kom inte!

Uttala din önskan och den ska bli sann??
Det var iaf vad som hände mig idag! :D Var ju(ÄR) sjukt trött idag så hade egentligen ingen lust med någonting idag.

Och så blev det oxå. Vid fyra tiden så sms:ade A mig att hon var för trött för att träffas idag. Om vi kunde ta det en annan dag.... SÅKLART! Känndes jätte skönt att jag "slapp" ta emot besök. Men jag hade ju inte sagt åt henne att inte komma så hade hon gjort det hade ju det självklart oxå varit bra! Men nu blev det lite bättre istället.
Gjorde mina uppgifter på data lektionen och sen fick jag hjälpa andra. De jag går med kan ju tyvärr inte ens använda CAPS på rätt sätt.... Visst är det tur att de finns en kurs för dem att gå så de oxå kan lära sig! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: