2011-09-30
 17:28:00

Världsvan?

Jag hade ju raderat min Facebook... trodde jag.

Jag behövde bara logga in så var den kvar?
Hittade dock en sida på internett som vägledde mig i hur jag kunde radera den permanent. OM jag itne loggade in på två veckor.

Idont need that shit! CAPICHE?! Bra.

Så tog vi tydligen en resa till italien på någon sekund oxå.

Swiicchh sa det så stod där en svettig mager kille med händerna täcka av guldringar och en backslick som skulle få vilken stekare på stureplan som helst att gå ner på knä. Med uppknäppt skjorta och ett par glasögon i ena handen gestikulerar han så att trafiken stoppas upp. Upprörd? Nej bara yvigt berättande om vad som hände en gång för länge sedan. Det är så det är. Italienare. Och säger de inte alltid Capiche i slutet av varje mening?? 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: