2011-09-28
 22:42:32

Nyår.

Sitter och tänker på Nyår.

Även om det bara är September så går tiden oerhört fort och om snart sitter jag där och tiden räcker knappt till.

Gästlista, välkomstdrink, förrätterna, huvudrätt, efterrätt. Och självklart någon trevlig lek och lite bra musik :)
Allt ska planeras. Inget kommer med slumpen.

Men sen när kvällen väl kommer så har jag kastat planeringen och låter det flyta på som vanligt bara :p

Här gäller det inte bara att planera maten, Utan även att prov laga den 1 eller 3 gånger så att inget går fel den aktuella kvällen. Kan bara tänka mig hur knäpp jag kommer bli den dagen jag planerar ett bröllop. Hujeda mig! Som tur är vill jag ha ett väldigt enkelt bröllop. Och Sambon verkar inte klaga på den iden heller! :)


I morgon ska jag iväg på studieägledning som jag skrev om tidigare. Jag är nervös och förväntansfull på en gång.

Nu måste jag gå och lägga mig, så jag hinner somna innan det är dags att stiga upp igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: