2011-09-29
 15:20:50

Jag älskar min familj.

Min familj.
Inte den enklaste, Inte den lyckligaste. Men jag älskar dem så otroligt! Fick en så fin bild från syster i Malmö som är ifrån den dagen då vi flyttade in i Karljohansgatan i Gislaved.


Det fattas några på denhär bilden, Blandannat några till ungar som kommit under åren.
Farmor Majlis, Mormor Inger, Våra nya respektive familje medlemmar. Men ändå
Det går fort när man hjälps åt. Ensam är inte stark.
Och där i mitten sitter hon!

Våran vardagshjälte. Ingalill!
Min fostermamma sen sommaren 1994.

Jag sitter näst längs ut till höger brevid min kära fosterbror som blev en i familjen redan som 2 månaders bebis.
I knät på mig sitter Julia. Min systerdotter.


Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)



PUBLICERAT: 2012-01-13, 00:01:50 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: