2011-09-02
 13:56:10

Hjärtvättad...

Allt handlar om hus, lagfarter, el, vvs. byggsatser lösvirke kartor, pantbrev, värmesystem OSV, OSV!

Jag glömmer bort att äta, Jag har inte duschat på två veckor (lögn, men det låter bra/Illa hur man nu ser det ;) )
Idag har jag nästan fått i mig en kopp kaffe.

Nu när jag skulle lovva in på blogg.se så skrev jag "Bygg.se"

Jag har världens musarm (måste vara ngn inflamation o ledbanden i armen)
Är detta vad de förr kallade skrivkramp?!


Ursäkta om jag verkar disträ och upprepar mig gång på gång. Men det snurrar och det snurrar riktigt riktigt fort i huvudet på mig. Husleverantörer, Vilken grund man ska ha, vilken nivå ?  NF NNF eller bara stomrest?

Vi har kollat på flertalet husleverantörer och bytt inriktningt dubbelt så många gånger.
Trodde vi var fördiga i förrgår, men nu ligger det andra alternativ på bordet.

Och eftersom jag inte duschat på två veckor så borde jag göra det nu innan jag åker iväg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: