2011-10-17
 07:39:52

Ullared.

Har sådant cravings för Ullared. (Ja eller Ge-Kå´s då)

Har en hel del som behöver förnyas.
Lillen behöver en total ny uppsättning inför vintern.
Och jag behöver en hel del nya under.
Funderar på om jag ska åka ner nu medans Melwin är i Thailand.
Frågan är bara hur jag ska få med mig allt hem igen.

Måste prata med Fredrika. Jag hörde att hon ville ner oxå. Skulle vara jätte kul om vi kunde åka några stycken!
Känns lite elakt att åka ner själv när jag vet att hon oxå vill ner! Ska kolla med Erica oxå.

Fredrika flyttar iof nu i skiftet oxå.
Det är ju toppen att kunna köpa julklappar och annat småkrams när man ändå är där!
Någon som vet om de har tagit fram julpyntet ännu? (edit: Japp Julpyntet är framme!!)
GeKås är bäst på vintern... :)

När jag bodde i Gislaved var jag där ungefär en gång i månaden.
Var vi inte där med familjen hängde jag med en kompis.
Det känns som hemma på något vis att komma dit. Tänk om de hade haft något varuhus lite närmare Gävle :(
Jag skulle inte bara handla ALLT där.. Jag skulle nog försöka jobba där oxå! Hahaha..

Har ni aldrig varit inne på varuhuset så kan ni alltig gå in på www.Ullared.se Och se de senaste.
Dock är det en enorm åtgång på produkterna så det som finns ena dagen kanske inte finns andra dagen. Så det är fynd just när man är där som gäller..


Melwin vill göra en liten notering oxå...uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ööökghedwetuoyhfhjujaGTBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
.LLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGKGGGGGG

LLLLLLLCGVJFVCGKJJHJBGBLKIBHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
JIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: