2011-10-12
 11:20:23

Tavlor.


Jag nämnde att jag har börjat måla igen.
Här är en av tavlorna som just nu bara står. Helt ofärdig. Pga att färgen tog slut.

Här kommer är en till där färgen inte heller räckte....

Dehär var ett annat motiv från början. Men jag gillade det inte, så det fick målas över när jag inte ens kommit halvvägs.
Jag älskar att börja med en sak, men att kunna ändra bana mitt i! "hålet" som ni ser ska fyllas med en likadan miniatyr av den stora blomman. Eller.. Lika och lika, det ska vara 5 blad hade jag tänkt.
Återstår att se när jag får tummen ur att införskaffa nya färger....
Nå? Vad tycks? Det är olja btw och storleken på båda tavlorna är 90x70cm!!


Jakob

Coola tavlor!!! =)



PUBLICERAT: 2011-10-13, 17:37:40 | URL: http://jakobia.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: