2011-10-12
 11:14:00

Pyssel pågår.

Efter att ha sett dessa vackra armbanden på ett flertal sidor tänkte jag att jag måste göra några själv!
Nu har jag gjort mitt första, andra, tredje och fjärde. Och jag är sjukt nöjd med tanke på att det inte finns någon beskrivning eller så. Dock blev det första väldigt litet för jag tänkte inte på den ytan som behövs när man surrar de andra banden runt. Gör om gör rätt! Så jag surrade upp det och gjorde om.
Här är de tre som existerar fortfarande.
Det största som egentligen är lite för stort. Är oxå den som är fulast.
De andra två är riktigt bra. Ett kul tidsfördriv helt enkelt!  :)
Den minsta använder Sambon. De mellersta är mitt.



MIN TOLKNING!:




Orginalet:


Källa: HÄR! (I vanlig ordning öppnas det i nytt fönster)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: