2011-10-16
 07:58:33

LNKJUICE!

Många av er undrar säkert hur man tjänar pengar på bloggen?
Ett sätt som är väldigt enkelt och som jag verkligen kan tippsa om är Lnkjuice.

Du får betalt per besökare som går in på någon sida och beställer ngt. (ni kan se den längs ner i bloggen)

Så hur gör man?!

1. Gå in på denna länk (öppnas i nytt fönster)
http://www.lnkjuice.com/ref/2298/

2. Registrera dig.
3. Klicka på länken i mailet som skickadet till din mailadress för att godkänna aktiveringen.

4. Logga in på Lnkjuice. Uppdatera dina uppgifter. Leta upp "min trackingkod" Och kopiera hela stycket i den markerade rutan. Klicka sedan i alla tre smårutor under den stora rutan (de ska vara markerade)

5. Logga in på din blogg. Gå in på kodmallen. Och där kan du välja vart du vill klippa in den. Jag rekomenderar längs ner (obs. innanför "< / html >" som är det sista i din kodmall) så ser du fortfarande bloggen som vanligt och det hamnar längst ner precis som i min blogg :)

6. Sen är det bara spara. Och hoppas att någon går till sidorna via dina länkar och fyndar :)



Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me

Har provat en liknande sida men det var aldrig någon som klickade på länkarna man la ut så jag tjänade inget på det :P

sv: Det var en bra sida! Finns många industrier som behandlar sina arbetare på ett hemskt sett och detta är ju absolut bra!



PUBLICERAT: 2011-10-16, 10:15:58 | URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: