2011-10-30
 15:19:34

Fotografier och Datastrul.

Det verkar aldrig ta slut.

Än det ena än det andra. Först bilen x3. Fjädringen, bateriet och elektronik fel.
 Igår. Vatten i tvättstugan (tack och lov var det inte något annat rum utan våtrumsmatta)
Och idag Datorn. Skulle starta igång den och kolla efter bilder på Liten. Sådant ajg säkerhets lagrat på den datorn om denhär skulle gå sönder. Verkar nu tyvärr som om det är hårdisken som krasat sönder och jag är glad att jag hade bilder på t vå ställen. Tänk om det var enda stället jag ahde bilder på?

Har iaf skickat iväg en beställning till Fuji på internett nu. Så man kan få lite riktigt fotografier.
Svartvita iof men det ska vara enhetligt i köket hade jag tänkte. Tog en förstoring i färg oxå som ska ramas in i litens rum. Denhär bilden blev det :)




Ska väl förhoppningsvis framkalla lite kort på mig och älskling oxå någon gång men just nu börjar vi här.
3x av alla bilder som ska framkallas. Gammelfarmor en uppsättning, och mormor en.

Jag vill oxå påminna hur viktigt det är att ha bilder på fler än ett ställe. Då en brand skulle förstöra även din backup om du har en sådan hemma. Ta inget för givet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: