2011-10-17
 13:29:32

Fjärilar.

För en tid sedan så såg jag en bild på ett rum som var "tapetserat" med post-it lappar i olika nivåer
för att skapa ett "flow" i rummet.. en iden har fastnat på min hornhinna och jag skulle vilja föra den iden ett steg längre.

Jag vill ha Fjärilar. Tusentals!! Utstansade i regnbågens alla färger som flyger från ena hörnet till andra i färgkombination.
Eller om man kör samma färg på väggen som på fjärilarna?! (bara enfärgat och låter skuggorna göra effekten?!
Vi får se vart det slutar....

Tyvärr har jag ingen fjärilstans. Men jag ska leta nere i Ullared om de har någon sådan där. Annars får jag beställa några på internett.
För det ska ju inte bara vara samma storlek utan en massa olika storlekar :)

Får se om sambon är lika förtjust i den iden?!


matilda

jag hade inte heller sett en före det här, företaget som gör dem har väldigt många olika, med kappsäckstyg, menar du då typ läder eller menar du något annat som jag inte vet om? :D



PUBLICERAT: 2011-10-17, 15:40:20 | URL: http://matildathors.blogg.se/
matilda

jäklar så smart, det skulle bli väldigt väldigt snyggt, jag tror jag skulle göra trycket i typ beige/brunt, så det smälter in bättre än svart.. tack för idén, den var super!



PUBLICERAT: 2011-10-17, 20:18:04 | URL: http://matildathors.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: