2011-10-13
 13:28:31

En vända till.

Nu på Söndag åker vi till Huset igen... Vi ska gå igenom hur man tömmer polen och hur allt funkar rent praktiskt så att säljarna slipper komma på besök nästa år för att vi inte klarar det själva. :p
Är alltid lika kul att åka dit och tänka att vi kommer faktiskt BO där snart. PRocessen har ju varit väldigt lång men just nu i slutet har det gått otrolligt snabbt!

Lilleman kommer imorgon igen ♥ . Och då stannar han två veckor :) Ska bli så mysigt att ha med honom så att han får ställa in sig i det nya huset ordentligt innan han behöver åka iväg igen,

Igår var en bra dag. Jag var till skatteverket och hämtade lite papper och brochyrer. Jag lämnade in en alldeles försenad blanket till deklarationen som behövdes kompleteras.
Var uppe på vinden och hämtade mina stickgrejjer oxå. Har precis maskat av det jag började med igår.
Det går lite för långsamt för mig. Tycker det är roligare när man ser snabba resultat. Men men det underhäll ju mig ett litet tag iaf! Nu ska jag käka lite sallad som jag gjorde igår. Och jag lovar er att den slår de flesta sallader du kan hitta ute på resturang ;)


Amanda

sv: Usch, va hemskt! Ska inte köpa fler converse förrän det har förbättrats :)



PUBLICERAT: 2011-10-13, 18:00:43 | URL: http://pollypopp.blogg.se/
Emma

SV: Haha det är min pappas rum jag lånade spegeln, och mina converse har hållit länge och de är fortfarande fina och ser nya ut fast jag har haft dem hela sommaren :)



PUBLICERAT: 2011-10-13, 18:29:27 | URL: http://mellotiora.blogg.se/
Emma

Läste också den där artikeln usch vad hemskt :(

Hoppas det blir bättre i fabrikerna och blir snällare mot de anställda.



PUBLICERAT: 2011-10-13, 18:35:00 | URL: http://mellotiora.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: