2011-11-08
 09:44:57

Saknar Liten.... <3

Saknar Melwin något fruktansvärt. Och än är det över en vecka tills jag får träffa honom! Det är verkligen för galet!
När vi hade varit på IKEA och köpt en fårfäll kunde jag inte sluta tänka på hur glad han skulle varit och hur han skulle spinga och slänga sig på den framför brasan.

Igår när Fredrik fick ta hem brandbilen för att den skulle besiktigas, så ville jag direkt se Melwins min när han såg vad som stod på garageuppfarten. 
Men är inte här än. och nu missar han Brandbilen och när köket målas om. Jag tror han hade tyckt sin mamma var konstig som målade så mycket på väggen.
Ja jag saknar verkligen verkligen liten så enormt att det gör ont i hjärtat. ;(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: