2011-11-01
 12:32:59

Motgångar.

Varför nöja sig när man redan har det sturligt? Har haft mycket problem med bilder som försvunnit från fatorn för att jag råkade radera filerna från mppen och sen även från pappaerskorgen. Det gick tyvärr itne att återställa. De hade redan blivit överskrivn med annan data. FAN I HELVETE! Halva Melwins liv. Alla bilder jag tagit för att spara är alltså borta! Ja det är itne kul kan jag lova. Det har hänt igen alltså. Medans jag säkerhets kopiserade de som var kvar till skiva råkade hålften raderas igen, Tack och lov att jag han göra 6 skivor innan det hände. Nu ska jag jaga mina syskon för bilder från dopet. Har varit effektiv hemma oxå och det börjar äntligen se ut som ett hem..


Pannan har varit överarbetad i flera dagar. Och i morse när Fredrik gick ner för att äta frukost var det inget element som funkade i princip. Så Jag ringde en vvs-are här i mehedeby och fick lite rådgivning på telefonen.
Men sen huxflux så verkade allt normalt. Och nu är det inget fel på den alls.
Inga element är kalla, trycket ligger inte på rött och inget vatten på golvet! WOHOO..

HÅller tummarna på att det ska hålla sig lugnt nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: