2011-12-28
 15:39:39

Mary Kay!

Fick hem leveransen jag gjorde innan julen. Eller snarare den 23:e.
Vart lite försenat.. Men fick det iaf innan nyår som planerat,
Erica har ju beställt "Satin Lips" Så jag har slagit in det lite vakert och stoppat undan bara för henne!
Blev ledsen idag när hon började tveka pga att hon inte hittade ngn snygg klänning till nyår.
Temat är ju Vitt.
Och när man då måste klä sig efter en viss kod fast man kanske egentligen hade velat ha ngt annat och inget passar så är det ju klart att man inte känner någon lust.
Men nu verkar hon hittat något bra iaf! Och efter som det är just henne jag absolut mest vill ha hit så vore det ju så sjukt tråkigt om hon i sista seund ångrade sig.
Jag har inget emot folk som ångrar sig. Jag om någon vet att andra saker kan komma emellan. Det är klart att man kan bli besviken. Men sen går det över på en gång igen :)
Erica är en fantastisk människa. Och det skriver jag inte för att hon ska bli glad när hon läser det. För hon känner inte till min blogg över-huvud-taget. MOHAHA!!
Utan för att hon verkligen är genomgod.
Dessutom är hon otroligt vacker och rolig på samma gång. Vi har mycket lika intressen och tar inte så allvarligt på livet.
Oj, tappade tråden igen. Kanska ska byta Rubriken från MaryKay till Erica ist.
Låter ju nästan galen och småkär i henne. Men det är jag inte. Jag är bara glad över att ha henne som vän!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: