2011-12-05
 19:02:00

Litens Rum

Igår tog jag äntligen tag i att ordna upp litens rum.

Lampa sattes upp, utan fungerande lampa i. Vi hade ingen ny hemma.
Taklampan satte vi dock upp i söndags förmiddags.
En hylla skruvades upp och även en tavla.(Vem har sagt att tjejer har tummen mitt i handen?)

Sen sorterade jag hela garderoben och ställde iordning alla leksaker som varannan vecka bor i två plastlådor från Ikea och varannan vecka ligger utspritt över hela vardagsrumet,
Jag gillar den senare veckan. Även om många skulle föredra ordning och redan älskar jag när jag kliver på legobitar och bråkar om tandborstningen innan läggdags. Då är ju liten faktiskt här!


Såhär såg det ut påväg till småland förr-förra veckan när vi underhöll oss med roliga miner i bilen.






Min lilla skatt... <3








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: