2011-12-07
 17:43:00

Konstiga människor.

Hur kommer det sig att Ni. Och med ni menar jag. Ni som går mot strömmen. Som vägrar vara "som alla andra"

Som tycker att vanligt folk är dumma i huvudet.
Ser er som så mycket bättre än alla andra?

Hur kommer det sig att NI är så äckligt stolta att ni inte rakar underlivet?!
Att ni gärna slänger fram en hårig armhåla i ansiktet på någon annan och skriker TITTA PÅ MIG!
Jag vågar definitivt vara mig själv.

Ni tycker att världen har svikit er och hysser agg mot alla som går med strömmen.
Typiskt för er är att ha orangea lampor och Lp-skivor. Pärlhalsband och String-hyllor.

Ni gillar obegripliga kollage och använder stora svarta glasögon fast ni har perfekt syn.

Nu tänker jag inte att alla som passar i mallen är sådär bittra!
Men vad jag försöker påpeka är att många av er som är så bittra passar i mallen!
Och därför gör ni även en otjänst till de som är fruktansvärt lyckliga och inte beter er som ni gör!
Ni är inte speciellt speciella även om ni gärna själva vill tro det.

I en allt för perfekt värld finns även jag. En inte lika perfekt varelse som gärna tar emot ett tack när jag håller uppe dörren för en främling. Som trotts att jag har kläder från H&M och inte från den närbelägna secondhand butiken på hörnet faktiskt har känslor!
Du är inte bättre än mig lika så är jag inte bättre än dig.

Kanske har du mer kunskap om ämnen du är intresserad av. Men fråga och intressera dig ska du få se att jag även kan mer om saker som skulle kunna få dig stum av förvåning! Jag är inte dum.
Jag har bara andra intressen än dig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: