2011-12-20
 15:48:55

Jo just de ja...

Glömde oxå berätta att de sista sakerna till nyår kom igår oxå!
Satte mig ner och sydde om klänningen jag ska ha då.
Istället för att vara "tub"-liknande över brösten är det nu en försiktig liten urringning istället.
Tro mig jag trodde jag visste vad jag gav mig in på. Men efter första försöket så insåg jag ganska snabbt att jag nog tagit vatten över huvudet.
Gjorde om och gjorde det tyvärr ännu värre.
Ringde Mamma... HJÄLP!!
Några råd rikare så blev det tredje gången gillt.
Det var nog bäst som jag tänkt från början, att bara sy fast ett resårband så att det blir en veckad urringning istället. Tyget är tunnt och väldigt fint så det är svårt att sy i. Speciellt när man bara har lite amatör kunskaper som mig.
Men efter många om och men så blev det tillslut bra. Inte SKITBRA! Men tillräckligt för att jag fortfarande ska använda den :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: