2011-08-11
 18:29:00

Västra Vad? 347!

Just i detta nu är vi faktiskt på visningen!
Jag har gjort ett tidsställt inlägg då jag de senaste två dagarna har haft fullt upp.
Nu spelar det inte längre någon roll att ni vet vart det är! Men egna bilder kommer upp först under morgondagen, (efter jobbet)

Där har ni ytterligare ett tips!


Ta med er en kamera. Ta kort på saker som ni funderar över under visningen, Kolla igenom bilderna hemma i lugn och ro,

Jag har en vän som oxå kollat på hus idag. Ett hus som var intressant för mig för någon månad sedan, men som inte riktigt passade in i vårat liv helt enkelt. Jag hoppas för deras skull att det kan och kommer kunna bli just deras dröm!
(håller tummarna tjejen!)

Har en hel del på lager som måste skrivas ut. Men tiden finns inte till just nu.
Många inlägg och bra mycket mer bilder är ju just en sådan sak som gör att läsarna inte sviker på en gång.
Men som nystartad får det ta sin lilla tid innan den byggt upp sin lilla läsarkrets. Jag hoppas inte på så mycket mer än att familjen ska kunna kolla in och se hur det går för oss. :) Är du/ni några andra får ni gärna lämna ifrån er ngt litet spår så vi vet hur ni hittat hit :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: