2011-08-11
 08:25:35

Trappor...

Sitter och funderar på trappor och planlösningar.
För ungefär en vecka sedan hittade jag en jättebra sida på internet, Men har nu lyckats tappa bort den,

Det är nämligen så att vi kommer behöva göra lite förändringar på det ställe vi senare idag ska åka och kolla på.
Och eftersom jag ofta glömmer bort länkar och liknande kommer jag skapa en alldeles egen katergori för just det. Och en för inspiration oxå.


Som det är nu kommer trappen upp helt fel. Vilket innebär att vi förlor ett helt rum rent ytmässigt.
Det är alltså ngt liknande dethär jag vill ha!

Källa:

Den här är lösningen som kommer att bli bäst. Men frågan är hur länge man orkar springa upp och ner i den, och hur många gånger man snubblar, Hur effektivt det är när man ska bära tvätt, damsugare, skurhinkar osv..
Priset för denhär modellen ligger på ungefär 30´000 kr. (ex. montering)
Det är det som kommer ge oss ytterligare ca 15 kvm för att kunna ha 2 barnrum och ett vuxenrum, Utan att ha långa korridorer och slippa gå igenom ett rum för att komma till ett annat.


Källa

Jag vågar inte ens gissa på vad denhär trappen kostar!
Men shit vad snygg den är, Antingen någonting sådant eller liknande den nedre bilden skulle jag ha om jag fick
ha mitt drömhus utan några nerskärningar!
Dock ej väggen på nedre bilden då den är fruktansvärt hemsk!


Källa:

För att se ursprung på bilderna klicka på "Källa:"


Ida

coola trappor :p



PUBLICERAT: 2012-02-12, 21:55:30 | URL: http://idahtt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: