2011-08-15
 14:57:48

Så ligger det till.

Jag har pratat med två olika mäklare nu, Anledningen til latt jag oftast kollar upp från flera olika håll är att jag vill vara säker på min sak.

Säljaren, Får välja precis hur denne vill göra, sälja inte sälja bud, inte bud. Osv.
Däremot!

Om mäklaren har sagt att vi får vänta med budgivningen tills idag så ska det vara så, annars måste denne informera oss om att säljaren vill ha en snabb affär. Och mäklaren FÅR inte lova någonting.
Båda mäklarna jag talade med tyckte att det var ett ytterst märkligt ärende.

Anledningen till att jag inte hittar mäklaren på nämndens registrering är att Hon precis bytt arbetsgivare. Och detta innebär att hon kanske inte går att söka på precis just nu.

EFtersom det inte var en större förlust på bostaden tänker jag inte lägga ner så mycket energi och tid på det nu när jag fått klarhet i hur det ligger till.

:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: