2011-08-17
 14:14:05

Mer Bilder...

Konstigt att lägga ut sitt hem.

Här sover jag, här är jag trygg, låser om mig på natten och om jag ska iväg och handla. Ingen kan komma in hit utan tillåtelse... Och nu får hela världen tillgång till vårt hem. Det känns märkligt på något vis.
Som om jag precis tappat byxorna framför en publik på 2´000.

Dethär är framför soffan, Skåpen kan om man vill stanna med lägenheten..

Från fönstret tagit ut mot hallen

Från hallen tagit ut mot fönstre

Från ugnen tagit mot matplatsen och hallen.


Jenny

SVAR

Det fungear endast om du har många inlägg under en o samma kategorier inte under arkivet eller så endast kategorier



PUBLICERAT: 2011-08-17, 19:05:36 | URL: http://jennysmodemix.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: