2011-08-11
 21:12:37

Grubblerier!

Nåja. Nu är visningen klar. Det var nog en av de märkligaste visningarna jag och många med mig varit på.
För det första var det över 20 anmälda. Dock 11+1 familj som hade kommit för att kolla. Alltså ungefär 30 personer som alla skulle samsas om att gå i trappor kolla garderober, öppna fönster.

En man som gick runt och klagade på allt. Nog inte för att han själv tyckte att det var ett problem utan för att han trodde alla andra skulle bli nervösa och dra sig ur. Mig lyckades han inte med iaf!

Mäklaren var inte där utan hade en assistent. Melwin gjorde en stoor olycka i byxan mitt i allt.
Det var mikrobiell tillväxt på vinden (Mögel på ren svenska alltså!)
Halva taket måste nog tyvärr bytas nästan omgående.
I källare hade det oxå fuktindikering och omdränering är nödvändig.
fönster i källare behöver slipas och målas om.
Så det är ju en del att göra, Men det får man nästan räkna med till det priset anser jag. Vi får se...


Just nu sitter vi och räknar på diverse kostnader och går igenom nogrannt nogrannt på hur det kan eller kommer att bli. Jag uppdaterar när jag vet mer....



För bra för att vara saaaaant. Sjunger Per gessle i en av sina låtar..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: