2011-08-08
 13:52:21

Åskog Mansion!

Välkomna till Åskog Mansion.

Visserligen varken bor eller kommer vi nog aldrig flytta till en herrgård.
Men att komma på ett bloggdomän är verkligen inte det enklaste.


Kort introduktion av oss som ingår i "Åskog Mansion!"
Vi är idag tre personer:

Jag, Ida 22. Den som kommer att skriva mest frekvent här i bloggen. Med förhoppningsvis några inslag från min sambo Fredrik 26,
Och Melwin 2, som är min son sen tidigare,

Jag och Fredrik träffades via gemensamma kompisar för lite över ett år sedan.
Inte speciellt häftigt eller romantiskt. Men alldeles perfekt i alla fall.
Vi bor idag i en två:a på söder i Gävle och varannan vecka bor även Melwin ihop med oss.

Här är det ingen ide att hänga upp sig på stavfel, meningsuppbyggnad eller stora och små bokstäver. Jag skriver som jag tänker, and that´s it!


Malin

Ska bli kul att läsa mer om er! Stor kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: